מכירת מכשירי קשר

מכשירי קשר מקצועיים | מכשירי קשר – ווקי טוקי למכירה | ייבוא ושיווק מכשירי קשר מהיבואן לצרכן שירות בבית העסק מכשירי קשר ללא הגבלת מרחק.

מכשיר קשר למסעדות והפקת אירועים

דגם: H22

מכשיר קשר למסעדות ומפיקי אירועים. קטן אלגנטי ומתאים לכל כיס. לרוב נמכר יחד עם אוזניה. המחיר הכי טוב בשוק, שימו לב למידות הקטנות!

מכשיר קשר מקצועי

דגם: TD 516

מכשיר קשר מקצועי – בהספק 5w.
מגיע למרחקים גדולים, דורש רישיון של משרד התקשורת

מכשיר קשר POC ללא הגבלת טווח

מכשיר קשר מקצועי.
מגיע לכל הארץ, לא דורש רישיון של משרד התקשורת, מתאים למוניות, נהגי משאיות וחברות שליחויות.

דגם: RT9000

לטווח של עשרות קילומטרים.
מתאים לג'יפאים, חקלאים ותחנות מוניות​.

מכשירי קשר מקצועיים

את מכשירי הקשר בארץ ניתן לחלק לשלוש רמות. כיום בחיפוש מהיר בגוגל ניתן למצוא בשפע מכשירי קשר שנמכרים בזוגות ובסכומים נמוכים של 200-300 ש"ח לזוג.

ייתכן שחלקם אפילו מתהדרים במותג מוטורולה. אך מכשירי קשר אלו אינם מכשירי קשר מקצועיים בשל איכותם הנמוכה ולכן מתאימים לשימוש חובבני בלבד. טווח הקליטה שלהם נמוך מאוד וגם חיי הסוללה כמעט ולא קיימים.

מדובר במכשירים אשר יכולים לתת מענה מסוים לזמנים קצרים של צורך בתקשורת אך לא לעבודה יומיומית ורציפה לאורך שעות.

מכשירי קשר פטורי אגרה

הרמה השניה של מכשירי הקשר היא מכשירי קשר שהם מקצועיים מצד אחד אך פטורי רישוי, אגרה ובירוקרטיה מהצד השני. ולכן במלאי אנחנו מחזיקים בעיקר את המכשירים הללו והם זמינים לאספקה מיידית מהיום למחר.

אלו מכשירי קשר שעונים על רוב צרכי השוק. שכן מדובר במכשירי קשר אמינים ביותר המגיעים לטווח עבודה הרצוי בד"כ וגם ניתן לעבוד איתם לאורך יום עבודה מלא. כמובן ללא צורך בהטענה ולטווח שידור נורמלי.

מכשירי קשר מתקדמים

עבור מקרים מיוחדים בהם נדרשים מכשירי קשר מתקדמים יותר, ישנם מכשירים מהרמה השלישית שהיא מכשירי קשר מקצועיים הדורשים תשלום של אגרה שנתית. גם מכשירים מסוג זה יש באפשרותנו לספק בצורה מהירה.

 בנוסף על האמור לעיל כל מגוון מכשירי הקשר שלנו עונים על כל דרישות החוק בישראל ונסחרים בצורה חוקית ועם רישיון. 

כמו כן בעת הצורך ניתן להוסיף אמצעים כמו מגברים ואנטנות על מנת לכסות את כל אתר העבודה שלך.

 

 

 

 

לסיכום:

כל המכשירים שלנו מיוצרים באיכות גבוהה, ולכן אנו דורשים שיעמדו בתקנים הכי מחמירים ובנוסף על כך מגיעים עם שנה אחריות. נוסף על כך הם מגיעים עם סוללות חזקות במיוחד. סוללות אלו יחזיקו יום שלם בשימוש סביר. כל המטענים של מכשירי הקשר שלנו מגיעים USB המאפשרים להטעין גם במטענים סטנדרטיים.

למרות שקיים בשוק ביקוש מסוים למכשירי קשר מוטורולה אנו בהולגו תקשורת נמנעים משיווק שלהם.
כיום למכשירי קשר מוטורולה אין שום יתרון איכותי על פני מתחרים אחרים אך שם המותג שלהם הולך לפניהם. סיטואציה זו מאפשרת להם לדרוש מן הלקוח מחיר גבוה משמעותית ללא יתרון נראה לעין. כמובן שבחנויות מחשבים שונות ניתן למצוא מכשירי מוטורולה זולים משמעותית אך מדובר במכשירים מן הרמה הראשונה ולא השלישית.

כלי נגישות

Powered by - Wemake