מכשיר קשר לתנאי שטח

דגם: H48

מכשיר קשר עמיד למים וחול, עם פטור רישוי. מתאים במיוחד לטיולים, קבלני בניין וסביבה קשוחה.

לבחירת מכשיר הקשר המתאים לך ניתן להיעזר במאמר הבאאו ליצור קשר ונענה בהקדם

מפרט:

  1. מערכת קשר PMR446, ללא צורך ברישיון.
  2. שנה אחריות
  3. עמיד לרטיבות ואבק לפי תקן IP 67
  4. רמקול חיצוני איכותי
  5. גוף מכשיר עמיד וקשיח
  6. 16 תדרים ניתנים לצריבה
  7. מעבר תדרים על ידי הכרזה קולית
  8. יציאות למיקרופון חיצוני או אוזנייה חיצונית
  9. משקל: 280 גרם
  10. מידות: 240*65*38 מ"מ
  11. סוללת ליתיום בהספק : 1200Mah
  12. הערכה כוללת מטען וקליפס לחגורה
  13. VOX, אפשרות לעבוד ללא ידיים,שימושי במיוחד בקרב רוכבי אופנים.

לא רק מכשיר קשר עמיד למים אלא מכשיר קשר מקצועי וקשוח. מכשיר פשוט לתפעול מגיע לטווח של כמה קילומטרים ועם בטריה שמספיקה לשמונה שעות עבודה רציפות, כך שלמעשה מדובר על יום שלם. המכשיר הוכיח את עצמו בקרב לקוחותינו המרוצים ושרד מעולה בתנאי שטח קשים. 

לשם בחירת מכשיר הקשר המתאים לך ניתן להיעזר במאמר הבא או ליצור קשר לקבלת ייעוץ אישי ומקצועי.

מרבית לקוחותינו הם לקוחות עסקיים ולכן אנו מבינים שהיתרון היחסי שלנו מתבטא באיכות ובשירות בשל כך אנו מספקים זמינות מהירה לפתרון כל בעיה. וכן משלוח מהיר על חשבוננו, תוך יומיים שלושה והמכשירים אצלך. בנוסף נציג שלנו יגיע לייעוץ באתר העבודה לפני כל עסקה. בקיצור השירות הוא המומחיות שלנו.

מכשיר זה הוא הפיתרון המושלם לקבלני בניין, מדריכי טיולים וגם חובבי אקסטרים. שמצד אחד חפצים במכשיר קשר לשימוש בתנאי שטח קשוחים, מצד שני אינם מעוניינים להתעסק עם הבירוקרטיה של משרד התקשורת. מכשירים מעין אילו מגיעים לטווח ארוך שעונה על רוב צרכי השוק. אך עם זאת הם גם פטורים מתשלום אגרת התדרים השנתית למשרד התקשורת.

אגרה בסך של 120 ש"ח מדי שנה אשר משולמת ישירות למשרד התקשורת ואינה חלק מהתשלום הבסיסי עבור המכשיר. אגרה זו נגבית על מנת לוודא שמכשירי קשר אינם מפריעים לפעילות גורמים חיוניים כמו צבא, משטרה ותקשורת מטוסים.

יחד עם המכשיר ניתן לקנות אביזרים נלווים כגון: אוזניות שב"כ, מע"ד וסוללה רזרבה. כמו כן אם ישנן דרישות מיוחדות גם אותן נוכל לבצע לשביעות רצון לקוחותינו.

כלי נגישות

Powered by - Wemake